
Spuneam intr-un articol anterior ca nimeni nu ar primi clientii intr-un sediu vechi, aglomerat sau dezorganizat si ca acest lucru se reflecta si in imaginea digitala a companiei, a venit vremea sa dezvoltam avceasta idee.
In cazul online se poate spune ca firmele au mai multe sedii (sau puncte de lucru), exista site-ul companiei care este ca si sediul central si apoi sunt paginile proprii pe social media (puncte de lucru). Nimeni nu se poate prezenta in fata publicului online cu un site invechit, cu informatii neactualizate deoarece nu prezinta incredere si, de cele mai multe ori, publicul se opreste la usa fara macar sa afle alte ce e inauntru. Site-ul companiei trebuie sa fie cat mai concis si astefel conceput incat sa capteze interesul publicului din primele secunde, studiile arata ca le ia utilizatorilor aproximativ 0.5 secunde pentru a decide daca un site le trezeste sau nu interesul, asta tine aproape integral de aspect. Daca au trecut peste aceasta prima impresie si continua in site atunci urmatorul impact il are titlul sau informatia care le sare prima in ochi si tot asa (o sa dezvoltam cum trebuie sa fie gandit un site intr-un articol ulterior).
Pentru platformele de socializare fiecare pagina trebuie gandita dupa specificul locului exact cum si punctele de lucru se muleaza, de obicei, dupa specificul zonei in care se situeaza. De exemplu pe Instagram principalul canal de comunicare este cel al imaginilor, pe YouTube – video, pe Facebook – continutul care sa relationeze cu interesele clientului, pe LinkedIn informatiile se sorteaza dupa specificul domeniului de activitate si domeniile conexe, si asa mai departe. Insa un lucru este comun pentru toate platformele: activitatea si actualizarea continua. Fara o activitate constanta si postarea informatiilor relevante pentru fiecare tip de public, prezenta pe aceste platforme poate face diferenta cum suntem vazuti si perceputi de public si, implicit, rata de conversie a publicului in clientela pentru businessul tau.