
Ai o pagina de facebook si o pagina web, ce nevoie e mai mult?
Sa fii prezent pe internet nu mai este de mult suficient. Imaginea de pe internet influenteaza succesul unei companii intr-o mai mare masura decat mediatizarea pe canalele clasice (presa scrisa, radio, televiziune, publicitate stradala, etc.). Majoritatea clientilor cauta, se documenteaza si cumpara de pe internet, aici este locul unde te poti face cunoscut, poti face produsele tale cunoscute si te poti diferentia de concurenta.
O abordare pasiva ( un site sau o pagina pe social media neintretinute) nu ajuta iar uneori poate chiar afecta imaginea. Modul de abordare a imaginii digitale companiei , a produselor si continutul digital influenteaza direct orice companie indiferent de marine sau de domeniul de activitate.
Care sunt solutiile pentru aceasta problema? Companiile mari au un departament intreg cu personal specializat in margeting digital, marketingul de continut, creatie si design care se ocupa de aceste aspecte, pentru companiile mici si mijlocii situatia este mai dificila deoarece nu isi permit un departament intreg iar un angajat nu ar putea acoperii doate aspectele marketingului digital si a imaginii digitale.
Cea mai eficienta varianta pentru companiile mici si mijlocii este sa externalizeze acest departament la fel cum este externalizat serviciul de contabilitate, sa apeleze la o firma specializata care sa ii asigure suportul specializat contra unui abonament lunar. Prin externalizarea serviciilor de marketing digital se obtin rezultate mai bune decat poate oferi un singur angajat la o fractie din costurile unui intreg departament.